Seremban Maya mengalu-alukan penglibatan anda. Jika anda berminat untuk menyumbangkan sebarang maklumat terkini, atau muncul di vlog Seremban Maya sebagai tetamu undangan, jangan segan untuk hubungi kami. Hubungi kami terus melalui ruangan komen dan ruangan chat yang disediakan.

Khamis, Februari 17, 2011

Menonton wayang di Seremban

Anda baru tiba di Seremban? Anda berminat untuk menonton wayang gambar? Di Seremban, terdapat tiga lokasi pawagam yang boleh anda pilih untuk menonton filem kegemaran anda.

1. Golden Screen Cinema (GSC) di Terminal One shopping center
Terletak di tingkat paling atas kompleks beli-belah Terminal One. Jika anda berkereta, anda boleh parking kereta anda di tempat letak kereta tingkat atas stesen bas Terminal 1, dan kemudian terus menggunakan jejambat yang disediakan untuk ke bangunan kompleks.

2. Tanjong Golden Village (TGV) di kompleks Jusco Seremban 2
Terletak di tingkat paling atas kompleks Jusco Seremban 2. Jika anda berkereta, anda boleh parking kereta di tingkat atas tempat letak kereta yang disediakan di kompleks itu sendiri.

3. MBO Cinema di kompleks Terminal 2
Terletak di tingkat atas kompleks beli-belas Terminal 2 (Era Square). Tempat letak kereta disediakan di tingkat atas bangunan kompleks.

0 comments: